jump to navigation

KKSB (Kolej Kesihatan Sg.Buloh)Convocation Day – 3 September 10, 2007

Posted by a****** in Uncategorized.
3 comments

p9090478.jpg

Assalamualaikum

Hujung minggu yang lepas berlangsung majlis konvokesyen ke-3 oleh Kolej Kesihatan Sg Buloh  di PWTC..aku tak ketinggalan bersama mak dan abah memeriahkan suasana, sambil temankan adik aku yang no 2, Kema , Dip dalam physioteraphy…Hari Jumaat malam tu aku balik Ipoh, dan kul 10pg drive ke KL..huhu jalan jam dan meriah dengan bendera kuning hitam (perak) dan kuning hijau (kedah) ..baru aku perasan esoknya ada perlawanan bola sepak piala malaysia di stadium bukit jalil..peh perak kalah ..sedeyyyy..huhuhuhu….so aku dah booked hotel terhampir…Citrus Hotel..mak abah check in je , terus solat dan krohh..tidoooo….aku pon pinjam kete abah balik rumah sewa sebab janji ngan adik nak jumpa di sana..dia bermalam di rumah yang kebetulan member serumah aku gi lepak rumah kawan diorang layan bola dan anugerah era..Hari ahadnya majlis berjalan lancar..dan mak abah pun balik ipoh ngan kema..tinggal la aku sengsorang di KL…isk isk..tetiba rasa sebak…..huhu nak itut…..!!

kematribute.jpg

Tahniah adikku.,..