jump to navigation

alahai ikan keliiiii September 11, 2008

Posted by a****** in Uncategorized.
trackback

assalamualaikum..

smlm 10 hb september, dgn pening2 nye aku gi bazar ramadhan persint 2 , putrajaya….

housemate pesan ikan keli goreng sambal…cari punya cari..jumpa la satu warung nie..bila time nak bayar duit..”Ikan keli seekor 4 hinggit dik”..hua!!!! 4 hinggit? kurus je ikan keli tu…sambal pun cabai yg tanam kat malaysia…awat yg mahal bebenor nie…huh!!!!

err aku teragak2 ..tp makin ramai pulak yg nyinggah warung tu..so aku bayor je la ngan muka sket kelat..huhu mahal tuuu…kalau beli nasi kerabu pun lepas lagi tu….ikan je 4 ringgit ..tak termasuk lagi nasi+sayur sket…tobat, aku tak singgah dah gerai tuu….

apa salahnya bulan pose nie kurang2 kan la sket rege tuuu….cekik darah tahap gaban tul!

i have no choice..situ jer bazaar terdekat yg aku leh gi…so smlm aku end up beli nasi tomato yg berharga 5.50….hmmm,…….

Comments»

1. le3n - September 16, 2008

hehe… kite juga kene camtu k.kin. maybe price rate skang ni kot… smalam beli ikan pari potong x la besar pun…sederhana la… (kecik je kot) dpt 5hengget…. huuh terkujat gak kite…huhuh

2. a****** - October 21, 2008

huhu…bela ikan je la hehe


Leave a Reply

